Sayfalar

21 Eylül 2011 Çarşamba

DIY-ıpad cluth yapımı


Şerit City yatay, çizgisel, ve renkli göz-şeker için küresel bir hedef: Hoşgeldiniz.  Bu mükemmel bir fırtına, hepimiz pist üzerinde görmeye tonlar ile, beklenmedik ve esintili kalın çizgili bir araya getiriyor.  Prada, açıkça kendi SS11 koleksiyonları ile ön koşucusu.  Prada'nın tasarımları, cesur renkler bir kuş sürüsü, elbise, çanta, ve ayakkabı giydiğinde kullanın.  Onların palet parlak turuncu, pembe, siyah ve beyaz kusursuzdur.  Benim iyi arkadaşım, tarzı yenilikçi, Andrew Mukamal, ve ben bu mevsim esinlenerek nihai ipad debriyaj renk açılan kadar hayal.  On-the-go maceralar için mükemmel ve aynı zamanda şehir etrafında torbaları, olmayan bir teknoloji aksesuar olarak çalışır.  Kendi sürümünü oluşturmak için, dayanıklı mutfak çizilmiş liner, ağır, renkli bantlar için Velcro ve makas ulaşmak (Ördek, goril ve Gaffers benim favorilerimden).  Ölçü (çevresinde ipad sararak), ve kesme boyutu.  Katlama alt yarısı kadar ve teyp çevresindeki sıkılık ve güvenli.  Teybe devam edin ve herhangi bir topaklar ve hava kabarcıkları uzak pürüzsüz.  Çubuk parçaları, toka ve debriyaj gibi cırt cırtlı tamamlandı!  Desen ve renkleri ile yaratıcı olun.  Borulardan Yell: Stripes seviyorum!

yapımı gayet basit bu çantayı pradanın koleksiyonunda görmüştük işte burda gördüğüm projeyide sizlerle paylasmak istedim çok hoşuma gitti gercekten, renkli bantlarla sıradan biraz kalın bir kumaşa uygulanabilir.tek yapmanız gereken kumaşı ıpadınızın boyunda kesip  renkli bantlarla renk verip :d dikmek :))işte bukadar hem begenmediginiz desendeki kumaşlarınızı bu şekilde degerlendirip desenleri kamufle edebilirsiniz 

9 yorum:

alice dedi ki...

aa çok güzelmiş.. ben de laptop için olanını yaparım :D

theice-creamparlour dedi ki...

evet bir tek ıpad için degil yani hertürlü boyuta falan uygulanabilir bende laptobum icin yapmayı düşünüyorum ayriyettende cluth şeklinde kullanmak icinde dikicem :D

inanirsakolurbence dedi ki...

çok hoş:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Bence sadece clutch olarak bile kullanılır. Bunların hepsini yapmak istiyorum ben ama bir türlü başlıyamadım :((

denizsaatcioglu.blogspot.com

theice-creamparlour dedi ki...

inanırsak olur bence evet :D çok güzel hem basit hemde ben bayıldım bu renkli bantlara rastlarsam alıcam birgün

deniz evet haklısın bir tek kılıf olarak degil canta olarakta kullanılabilir bence hemen başlamalısın çünkü okadar çok paylaşıcak şeyim varki :DD

Unknown dedi ki...

Çok yaratıcı gerçekten.Bayıldım renkleree ):

theice-creamparlour dedi ki...

Evet zaten bende renklerden dolayı ve yapımının basit gözükmesinden dolayı hoşuma gitti paylastım ama kolay gibi görünenler nekadar zor yapılsada bilemiyorum artık :DD

Trendydolap dedi ki...

ne güzel pratil diy projeleri var bu blogta böyle:)

ahh birde tembel olmasam :)


http://trendydolap.blogspot.com/

theice-creamparlour dedi ki...

tesekkür ederim :)) aynı şekilde bende paylastıgım projeleri gercekten hayata gecirmek istiyorum ama üşengeçlik naparsın olur arada bir hevesle yapıverirsin ama o heves bana daha gelmedi ne yazıkki :D